Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів
Educational innovations as a tool of higher education establishments competitiveness increase |
|
Creator |
Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, Svitlana |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
338
658.5 |
|
Date |
2016-02-02T00:26:33Z
2016-02-02T00:26:33Z 2013-04-25 2013-04-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семенюк С. Б. Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів / Світлана Семенюк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 145-147. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8797 Semeniuk S. (2013) Osvitni innovatsii yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vyshchykh navchalnykh zakladiv [Educational innovations as a tool of higher education establishments competitiveness increase]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 145-147 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
1. Абакова М.Ю. Маркетинговое обеспечение инновационного процесса в высших учебных заведениях: Дис. к-та экон. наук: 08.00.05 / М.Ю. Абакова/ Санкт-Петербург, 2004. – 194 с. 2. Асаул А.Н. Управление высшим учебным заведением в условиях инновационной экономики / А.Н. Асаул, Б.М. Капаров; под ред. д.э.н., проф. А.Н. Асаула. – СПб.: «Гуманистика», 2007. – 280с. 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. / С.С. Гаркавенко / К.: Лібра, 2002. – 712с. 4. Захарова И.В. Маркетинг образовательных услуг / И.В. Захарова. – Ульяновск: УлГТУ, 2008. – 170с. 5. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др.; Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560с. 6. Третьякова И.В. Конкурентоспособность современного образования / И.В. Третьякова // Образование в информационную эпоху: сб. науч. статей. – Ярославль, 2001. - С.59. 1. Abakova M.Iu. Marketinhovoe obespechenie innovatsionnoho protsessa v vysshikh uchebnykh zavedeniiakh: Dis. k-ta ekon. nauk: 08.00.05, M.Iu. Abakova/ Sankt-Peterburh, 2004, 194 p. 2. Asaul A.N. Upravlenie vysshim uchebnym zavedeniem v usloviiakh innovatsionnoi ekonomiki, A.N. Asaul, B.M. Kaparov; ed. d.e.n., prof. A.N. Asaula, SPb., "Humanistika", 2007, 280p. 3. Harkavenko S.S. Marketynh. Pidruchnyk., S.S. Harkavenko, K., Libra, 2002, 712p. 4. Zakharova I.V. Marketinh obrazovatelnykh usluh, I.V. Zakharova, Ulianovsk: UlHTU, 2008, 170p. 5. Marketinh: Uchebnik, A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other; ed. A.N. Romanova, M., Banki i birzhi, IuNITI, 1996, 560p. 6. Tretiakova I.V. Konkurentosposobnost sovremennoho obrazovaniia, I.V. Tretiakova, Obrazovanie v informatsionnuiu epokhu: sb. nauch. statei, Iaroslavl, 2001, P.59. |
|
Format |
145-147
|
|
Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|