Запис Детальніше

Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів
Educational innovations as a tool of higher education establishments competitiveness increase
 
Creator Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, Svitlana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 338
658.5
 
Date 2016-02-02T00:26:33Z
2016-02-02T00:26:33Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Семенюк С. Б. Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів / Світлана Семенюк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 145-147. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8797
Semeniuk S. (2013) Osvitni innovatsii yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vyshchykh navchalnykh zakladiv [Educational innovations as a tool of higher education establishments competitiveness increase]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 145-147 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
1. Абакова М.Ю. Маркетинговое обеспечение инновационного процесса в высших учебных заведениях: Дис. к-та экон. наук: 08.00.05 / М.Ю. Абакова/ Санкт-Петербург, 2004. – 194 с.
2. Асаул А.Н. Управление высшим учебным заведением в условиях инновационной экономики / А.Н. Асаул, Б.М. Капаров; под ред. д.э.н., проф. А.Н. Асаула. – СПб.: «Гуманистика», 2007. – 280с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. / С.С. Гаркавенко / К.: Лібра, 2002. – 712с.
4. Захарова И.В. Маркетинг образовательных услуг / И.В. Захарова. – Ульяновск: УлГТУ, 2008. – 170с.
5. Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др.; Под ред. А.Н. Романова. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. – 560с.
6. Третьякова И.В. Конкурентоспособность современного образования / И.В. Третьякова // Образование в информационную эпоху: сб. науч. статей. – Ярославль, 2001. - С.59.
1. Abakova M.Iu. Marketinhovoe obespechenie innovatsionnoho protsessa v vysshikh uchebnykh zavedeniiakh: Dis. k-ta ekon. nauk: 08.00.05, M.Iu. Abakova/ Sankt-Peterburh, 2004, 194 p.
2. Asaul A.N. Upravlenie vysshim uchebnym zavedeniem v usloviiakh innovatsionnoi ekonomiki, A.N. Asaul, B.M. Kaparov; ed. d.e.n., prof. A.N. Asaula, SPb., "Humanistika", 2007, 280p.
3. Harkavenko S.S. Marketynh. Pidruchnyk., S.S. Harkavenko, K., Libra, 2002, 712p.
4. Zakharova I.V. Marketinh obrazovatelnykh usluh, I.V. Zakharova, Ulianovsk: UlHTU, 2008, 170p.
5. Marketinh: Uchebnik, A.N. Romanov, Iu.Iu. Korliuhov, S.A. Krasilnikov and other; ed. A.N. Romanova, M., Banki i birzhi, IuNITI, 1996, 560p.
6. Tretiakova I.V. Konkurentosposobnost sovremennoho obrazovaniia, I.V. Tretiakova, Obrazovanie v informatsionnuiu epokhu: sb. nauch. statei, Iaroslavl, 2001, P.59.
 
Format 145-147
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU