Запис Детальніше

Інтернет як інструмент маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет як інструмент маркетингу
Internet as a marketing tool
 
Creator Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-02T00:26:46Z
2016-02-02T00:26:46Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Шпилик С. В. Інтернет як інструмент маркетингу / Світлана Шпилик // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 149-151. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8799
Shpylyk S. (2013) Internet yak instrument marketynhu [Internet as a marketing tool]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 149-151 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 149-151
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU