Запис Детальніше

Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії
Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy
 
Creator Ящишин, Тарас
Yashyshyn, Taras
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-02T00:26:59Z
2016-02-02T00:26:59Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Ящишин Т. Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії / Тарас Ящишин // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 153-155. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8801
Yashyshyn T. (2013) Suchasni ekonomiko-matematychni metody formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 153-155 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 153-155
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU