Запис Детальніше

Перспективні шляхи використання ресурсів MOOC у курсі фізики для технічних спеціальностей

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективні шляхи використання ресурсів MOOC у курсі фізики для технічних спеціальностей
 
Creator Скоренький, Юрій Любомирович
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 372.853
 
Date 2016-02-03T18:44:57Z
2016-02-03T18:44:57Z
2013-04-24
2013-04-24
 
Type Article
 
Identifier Скоренький Ю. Л. Перспективні шляхи використання ресурсів MOOC у курсі фізики для технічних спеціальностей / Ю. Скоренький // Матеріали Ⅲ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 24 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 66. — (Новітні фізико-технічні та освітні технології).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8919
Skorenkii Iu. L. (2013) Perspektyvni shliakhy vykorystannia resursiv MOOC u kursi fizyky dlia tekhnichnykh spetsialnostei. Materialy Ⅲ naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii" (Tern., April 24, 2013), pp. 66 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1621
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959;
http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html
1. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Режим доступу: http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0 // Nature. – 2013. – Vol. 495. – p. 160-163.
3. Carson S. The unwalled garden: growth of the OpenCourseWare Consortium, 2001-2008 // Open learning: the journal of open, distance and e-learning. – 2009. – Vol. 24. – p. 23-29.
4. Скоренький Ю.Л. Інформаційні засоби забезпечення курсу фізики у ТНТУ // Матеріали IІ науково-технічної конференції «Інформаційні моделі, системи та технології». – Тернопіль ТНТУ, 2012 – С. 57. – Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1621.
5. Скоренький Ю.Л. Масові дистанційні online-курси: способи ефективного використання [Електронний ресурс] // Семінар „Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання в рамках впровадження кредитно-модульної системи. – Тернопіль, 2013. – 4 квітня. Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html.
1. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Access mode: http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0, Nature, 2013, Vol. 495, p. 160-163.
3. Carson S. The unwalled garden: growth of the OpenCourseWare Consortium, 2001-2008, Open learning: the journal of open, distance and e-learning, 2009, Vol. 24, p. 23-29.
4. Skorenkyi Yu.L. Informatsiini zasoby zabezpechennia kursu fizyky u TNTU, Materialy II naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Informatsiini modeli, systemy ta tekhnolohii", Ternopil TNTU, 2012 – P. 57, Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1621.
5. Skorenkyi Yu.L. Masovi dystantsiini online-kursy: sposoby efektyvnoho vykorystannia [Electronic resource], Seminar "Praktychni aspekty vykorystannia elementiv dystantsiinoho navchannia v ramkakh vprovadzhennia kredytno-modulnoi systemy, Ternopil, 2013, 4 kvitnia. Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html.
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2013
 
Format 66
 
Coverage 24 квітня 2013 року
April 24, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU