Запис Детальніше

Основні складові маркетингу модних товарів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні складові маркетингу модних товарів
 
Creator Міщук, О.
Стухляк, Д.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-11T10:12:16Z
2016-02-11T10:12:16Z
2012-12-5
2012-12-5
 
Type Article
 
Identifier Міщук О. Основні складові маркетингу модних товарів / О. Міщук, Д. Стухляк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9204
Mishchuk O., Stukhliak D. (2012) Osnovni skladovi marketynhu modnykh tovariv. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 26 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 26
 
Coverage 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU