Запис Детальніше

Поняття та значення екологічного маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття та значення екологічного маркетингу
 
Creator Оксентюк, Б.
Оксентюк, А.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.339.1
 
Date 2016-02-11T10:12:23Z
2016-02-11T10:12:23Z
2012-12-5
2012-12-5
 
Type Article
 
Identifier Оксентюк Б. Поняття та значення екологічного маркетингу / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9205
Oksentiuk B., Oksentiuk A. (2012) Poniattia ta znachennia ekolohichnoho marketynhu. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 27
 
Coverage 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU