|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Поняття та значення екологічного маркетингу
|
|
Creator |
Оксентюк, Б.
Оксентюк, А.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.339.1
|
|
Date |
2016-02-11T10:12:23Z
2016-02-11T10:12:23Z
2012-12-5
2012-12-5
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оксентюк Б. Поняття та значення екологічного маркетингу / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9205
Oksentiuk B., Oksentiuk A. (2012) Poniattia ta znachennia ekolohichnoho marketynhu. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
|
Format |
27
|
|
Coverage |
5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|