Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
Creator
Борисова, Т.
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Subject
339.138
Date
2016-02-11T10:14:24Z
2016-02-11T10:14:24Z
2012-12-5
2012-12-5
Type
Article
Identifier
Борисова Т. Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій / Т. Борисова // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 44. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222
Borisova T. (2012) Teoretychni peredumovy vynyknennia marketynhu nekomertsiinykh orhanizatsii. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 44 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Format
44
Coverage
5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU