Запис Детальніше

Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій
 
Creator Борисова, Т.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-11T10:14:24Z
2016-02-11T10:14:24Z
2012-12-5
2012-12-5
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організацій / Т. Борисова // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 44. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9222
Borisova T. (2012) Teoretychni peredumovy vynyknennia marketynhu nekomertsiinykh orhanizatsii. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 44 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 44
 
Coverage 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU