Запис Детальніше

Реклама як знаряддя збуту продукції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як знаряддя збуту продукції
 
Creator Бойчук, М.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 338.139
 
Date 2016-02-16T09:07:17Z
2016-02-16T09:07:17Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Бойчук М. Реклама як знаряддя збуту продукції / Бойчук М. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 13. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9359
Boichuk M. (2013) Reklama yak znariaddia zbutu produktsii. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 13 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
 
Format 13
 
Coverage 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU