Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі
|
|
Creator |
Лісова, О.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
65.9
|
|
Date |
2016-02-16T09:30:16Z
2016-02-16T09:30:16Z 2013-04-25 2013-04-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лісова О. Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі / Лісова О. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 64. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509 Lisova O. (2013) Osoblyvosti reklamnoi kampanii u malomu biznesi. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 64 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." 1. Краско Т. И. Психология рекламы Серия: Библиотека журнала маркетинг и реклама / Т. И. Краско. – 2002. – 216 с. 2. Джон Стил Правда, ложь и реклама Издательство: Секрет фирмы. – 2006. – 320 с. 1. Krasko T. I. Psikholohiia reklamy Seriia: Biblioteka zhurnala marketinh i reklama, T. I. Krasko, 2002, 216 p. 2. Dzhon Stil Pravda, lozh i reklama Izdatelstvo: Sekret firmy, 2006, 320 p. |
|
Format |
64
|
|
Coverage |
25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|