Запис Детальніше

Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі
 
Creator Лісова, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 65.9
 
Date 2016-02-16T09:30:16Z
2016-02-16T09:30:16Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Лісова О. Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі / Лісова О. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 64. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509
Lisova O. (2013) Osoblyvosti reklamnoi kampanii u malomu biznesi. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 64 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
1. Краско Т. И. Психология рекламы Серия: Библиотека журнала маркетинг и реклама / Т. И. Краско. – 2002. – 216 с.
2. Джон Стил Правда, ложь и реклама Издательство: Секрет фирмы. – 2006. – 320 с.
1. Krasko T. I. Psikholohiia reklamy Seriia: Biblioteka zhurnala marketinh i reklama, T. I. Krasko, 2002, 216 p.
2. Dzhon Stil Pravda, lozh i reklama Izdatelstvo: Sekret firmy, 2006, 320 p.
 
Format 64
 
Coverage 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU