Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
|
|
Creator |
Балабан, Н.
|
|
Contributor |
Українська інженерно-педагогічна академія
|
|
Subject |
659.1
|
|
Date |
2016-02-16T17:34:05Z
2016-02-16T17:34:05Z 2011-04-19 2011-04-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балабан Н. Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів / Н. Балабан // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 12. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150 Balaban N. (2011) Vykorystannia ahresyvnoi reklamy yak elementu marketynhovykh zakhodiv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 12 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" http://www.ukrstat.gov.ua 1. Клод Хопкінс. Реклама. Науковий підхід. – 2007 г. 2. Матеріал сайту Державного комітету статистики України: http://www.ukrstat.gov.ua 1. Klod Khopkins. Reklama. Naukovyi pidkhid, 2007 y. 2. Material saitu Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy: http://www.ukrstat.gov.ua |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Format |
12
|
|
Coverage |
19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|