Запис Детальніше

Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
 
Creator Балабан, Н.
 
Contributor Українська інженерно-педагогічна академія
 
Subject 659.1
 
Date 2016-02-16T17:34:05Z
2016-02-16T17:34:05Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Балабан Н. Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів / Н. Балабан // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 12. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150
Balaban N. (2011) Vykorystannia ahresyvnoi reklamy yak elementu marketynhovykh zakhodiv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 12 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
http://www.ukrstat.gov.ua
1. Клод Хопкінс. Реклама. Науковий підхід. – 2007 г.
2. Матеріал сайту Державного комітету статистики України: http://www.ukrstat.gov.ua
1. Klod Khopkins. Reklama. Naukovyi pidkhid, 2007 y.
2. Material saitu Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy: http://www.ukrstat.gov.ua
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 12
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU