Запис Детальніше

Впровадження концепції маркетингу інновації в діяльність підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження концепції маркетингу інновації в діяльність підприємств
 
Creator Зубова, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.7
 
Date 2016-02-16T17:40:51Z
2016-02-16T17:40:51Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Зубова О. Впровадження концепції маркетингу інновації в діяльність підприємств / О. Зубова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 57. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10195
Zubova O. (2011) Vprovadzhennia kontseptsii marketynhu innovatsii v diialnist pidpryiemstv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 57 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 57
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU