Запис Детальніше

Маркетингові підходи до формування ринкової концепції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до формування ринкової концепції
 
Creator Ібадлаєва, З.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138(072)
 
Date 2016-02-16T17:40:58Z
2016-02-16T17:40:58Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Ібадлаєва З. Маркетингові підходи до формування ринкової концепції / З. Ібадлаєва // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 58. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10196
Ibadlaieva Z. (2011) Marketynhovi pidkhody do formuvannia rynkovoi kontseptsii. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 58 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 58
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU