Запис Детальніше

Маркетингова стратегія інноваційних товарів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова стратегія інноваційних товарів
 
Creator Качечка, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-16T17:41:40Z
2016-02-16T17:41:40Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Качечка О. Маркетингова стратегія інноваційних товарів / О. Качечка // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 63. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10201
Kachechka O. (2011) Marketynhova stratehiia innovatsiinykh tovariv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 63 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 63
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU