Запис Детальніше

Обгрунтування суті та необхідності маркетингових досліджень на сучасному підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування суті та необхідності маркетингових досліджень на сучасному підприємстві
 
Creator Мандзин, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-02-16T17:50:13Z
2016-02-16T17:50:13Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Мандзин О. Обгрунтування суті та необхідності маркетингових досліджень на сучасному підприємстві / О. Мандзин // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 123. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10261
Mandzin O. (2011) Obhruntuvannia suti ta neobkhidnosti marketynhovykh doslidzhen na suchasnomu pidpryiemstvi. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 123 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 123
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU