Запис Детальніше

Формування правильного підходу до клієнта як одне з головних завдань менеджера зі збуту

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування правильного підходу до клієнта як одне з головних завдань менеджера зі збуту
 
Creator Ткачук, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658 (075.8)
 
Date 2016-02-16T17:58:58Z
2016-02-16T17:58:58Z
2011-04-19
2011-04-19
 
Type Article
 
Identifier Ткачук О. Формування правильного підходу до клієнта як одне з головних завдань менеджера зі збуту / О. Ткачук // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 187. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10324
Tkachuk O. (2011) Formuvannia pravylnoho pidkhodu do kliienta yak odne z holovnykh zavdan menedzhera zi zbutu. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 187 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 187
 
Coverage 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU