Запис Детальніше

Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
 
Creator Бица, В.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
658.8
 
Date 2016-02-17T14:03:43Z
2016-02-17T14:03:43Z
2011-12-14
2011-12-14
 
Type Article
 
Identifier Бица В. Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В. Бица // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 231. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10704
Bitsa V. (2011) Analiz stratehichnoho potentsialu yak osnova formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku mashynobudivnykh pidpryiemstv. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 231 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 231
 
Coverage 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU