Запис Детальніше

Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства
 
Creator Дячун, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 06.71.01
 
Date 2016-02-17T14:04:47Z
2016-02-17T14:04:47Z
2011-12-14
2011-12-14
 
Type Article
 
Identifier Дячун О. Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємства / О. Дячун // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 240. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10713
Diachun O. (2011) Marketynhovyi analiz obsiahu prodazhu tovariv pidpryiemstva. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 240 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 240
 
Coverage 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU