Запис Детальніше

Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу
 
Creator Ратинський, В.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-17T14:06:46Z
2016-02-17T14:06:46Z
2011-12-14
2011-12-14
 
Type Article
 
Identifier Ратинський В. Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу / В. Ратинський // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10730
Ratinskii V. (2011) Prichini viniknennia ta perspektivi rozvitku "zelenoho" marketinhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 257 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 257
 
Coverage 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU