Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу
Creator
Ратинський, В.
Contributor
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Subject
339.138
Date
2016-02-17T14:06:46Z
2016-02-17T14:06:46Z
2011-12-14
2011-12-14
Type
Article
Identifier
Ратинський В. Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу / В. Ратинський // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10730
Ratinskii V. (2011) Prichini viniknennia ta perspektivi rozvitku "zelenoho" marketinhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 257 [in Ukrainian].
Language
uk
Relation
Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Format
257
Coverage
14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Publisher
ТНТУ
TNTU