Запис Детальніше

Content marketing jako nowoczesna technologia biznesowa

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Content marketing jako nowoczesna technologia biznesowa
Content marketing as a modern business technology
 
Creator Shchyhelska, Halyna
Shchyhelska, Viktoria
Szczygielska, Halyna
Szczygielska, Wiktoria
 
Contributor Tarnopolski Narodowy Uniwersytet Techniczny im. Iwana Puluja, Ukraina
Uniwersytet Warszawski, Polska
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-18T19:58:08Z
2016-02-18T19:58:08Z
2015-11-25
2015-11-25
 
Type Article
 
Identifier Szczygielska H. Content marketing jako nowoczesna technologia biznesowa / Halyna Szczygielska, Wiktoria Szczygielska // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 167. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11131
Shchyhelska H., Shchyhelska V. (2015) Content marketing as a modern business technology. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 167 [in Polish].
 
Language pl
 
Relation Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
 
Rights © Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015
 
Format 167
 
Coverage 25-26 листопада 2015 року
25-26 November 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU