Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції
Formation of the innovative strategy in the market of lighting products |
|
Creator |
Шкіра, І. Б.
Вовк, Ірина Петрівна Shkira, I. B. Vovk, I. P. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
338.242.2
|
|
Date |
2016-02-18T20:14:06Z
2016-02-18T20:14:06Z 2015-11-25 2015-11-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І. Б. Шкіра, І. П. Вовк // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 250-251. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182 Shkira I. B., Vovk I. P. (2015) Formuvannia innovatsiinoi stratehii na rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Formation of the innovative strategy in the market of lighting products]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 250-251 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" 1. Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4). 2. Вовк Ю. Технічний рівень виробництва в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства (методичні основи і діагностика) [Електронний ресурс] / І. Стойко, Ю. Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 264-271. 1. Andrushkiv B. Analitychni aspekty marketynhovoho potentsialu v teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, B. Andrushkiv, L. Bytsiura, Socio-Economic Problems and the State, 2011, Iss. 1 (4). 2. Vovk Yu. Tekhnichnyi riven vyrobnytstva v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva (metodychni osnovy i diahnostyka) [Electronic resource], I. Stoiko, Yu. Vovk, Socio-Economic Problems and the State, 2012, Iss. 2 (7), P. 264-271. |
|
Rights |
© Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015
|
|
Format |
250-251
|
|
Coverage |
25-26 листопада 2015 року
25-26 November 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|