Запис Детальніше

Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції
Formation of the innovative strategy in the market of lighting products
 
Creator Шкіра, І. Б.
Вовк, Ірина Петрівна
Shkira, I. B.
Vovk, I. P.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 338.242.2
 
Date 2016-02-18T20:14:06Z
2016-02-18T20:14:06Z
2015-11-25
2015-11-25
 
Type Article
 
Identifier Шкіра І. Б. Формування інноваційної стратегії на ринку світлотехнічної продукції / І. Б. Шкіра, І. П. Вовк // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 250-251. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11182
Shkira I. B., Vovk I. P. (2015) Formuvannia innovatsiinoi stratehii na rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Formation of the innovative strategy in the market of lighting products]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 250-251 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
1. Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2011. – Вип. 1 (4).
2. Вовк Ю. Технічний рівень виробництва в системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства (методичні основи і діагностика) [Електронний ресурс] / І. Стойко, Ю. Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2012. – Вип. 2 (7). – С. 264-271.
1. Andrushkiv B. Analitychni aspekty marketynhovoho potentsialu v teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva, B. Andrushkiv, L. Bytsiura, Socio-Economic Problems and the State, 2011, Iss. 1 (4).
2. Vovk Yu. Tekhnichnyi riven vyrobnytstva v systemi zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva (metodychni osnovy i diahnostyka) [Electronic resource], I. Stoiko, Yu. Vovk, Socio-Economic Problems and the State, 2012, Iss. 2 (7), P. 264-271.
 
Rights © Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015
 
Format 250-251
 
Coverage 25-26 листопада 2015 року
25-26 November 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU