Запис Детальніше

Моделі сприйняття рекламної інформації

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі сприйняття рекламної інформації
 
Creator Голда, А.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.8.013
 
Date 2016-02-20T16:07:20Z
2016-02-20T16:07:20Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Голда А. Моделі сприйняття рекламної інформації / Голда А. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 46. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11668
Holda A. (2010) Modeli spryiniattia reklamnoi informatsii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 46 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 46
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU