Запис Детальніше

Теоретичні підходи до управління маркетингом

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до управління маркетингом
 
Creator Киричук, Ю.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-02-20T16:14:13Z
2016-02-20T16:14:13Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Киричук Ю. Теоретичні підходи до управління маркетингом / Киричук Ю. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 103. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11725
Kirichuk Iu. (2010) Teoretychni pidkhody do upravlinnia marketynhom. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 103 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 103
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU