Запис Детальніше

Реклама як метод впливу на поведінку споживача

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як метод впливу на поведінку споживача
 
Creator Копершевич, Т.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-20T16:16:38Z
2016-02-20T16:16:38Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Копершевич Т. Реклама як метод впливу на поведінку споживача / Копершевич Т. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 123. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11745
Kopershevich T. (2010) Reklama yak metod vplyvu na povedinku spozhyvacha. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 123 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 123
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU