Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії підприємства
 
Creator Кузь, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
 
Subject 621.326.
 
Date 2016-02-20T16:20:49Z
2016-02-20T16:20:49Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Кузь О. Формування маркетингової стратегії підприємства / Кузь О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 155. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11777
Kuz O. (2010) Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 155 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 155
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU