Запис Детальніше

Обгрунтованість застосування маркетингового потенціалу підприємства, як передового економічного інструментарію

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтованість застосування маркетингового потенціалу підприємства, як передового економічного інструментарію
 
Creator Лакоцька, О.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-02-20T16:22:04Z
2016-02-20T16:22:04Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Лакоцька О. Обгрунтованість застосування маркетингового потенціалу підприємства, як передового економічного інструментарію / Лакоцька О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 165. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11787
Lakotska O. (2010) Obhruntovanist zastosuvannia marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva, yak peredovoho ekonomichnoho instrumentariiu. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 165 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 165
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU