Запис Детальніше

Теоретико – методологічні засади формування маркетингової політики підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико – методологічні засади формування маркетингової політики підприємства
 
Creator Олексяк, І.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 621.326
 
Date 2016-02-20T16:28:56Z
2016-02-20T16:28:56Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Олексяк І. Теоретико – методологічні засади формування маркетингової політики підприємства / Олексяк І. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 220. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11842
Oleksiak I. (2010) Teoretyko – metodolohichni zasady formuvannia marketynhovoi polityky pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 220 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 220
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU