Запис Детальніше

Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірми

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірми
 
Creator Савгіра, Р.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-20T16:33:53Z
2016-02-20T16:33:53Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Савгіра Р. Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірми / Савгіра Р. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 260. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11882
Savhira R. (2010) Sponsorynh, brendynh, produkt-pleisment yak formy prosuvannia tovariv firmy. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 260 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 260
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU