Запис Детальніше

Теоретичні особливості маркетингової політики комунікацій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні особливості маркетингової політики комунікацій
 
Creator Солодка, Ю.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 658.8.013
 
Date 2016-02-20T16:34:58Z
2016-02-20T16:34:58Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Солодка Ю. Теоретичні особливості маркетингової політики комунікацій / Солодка Ю. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 269. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11891
Solodka Iu. (2010) Teoretychni osoblyvosti marketynhovoi polityky komunikatsii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 269 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 269
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU