Дослідження соціально-етичних аспектів української реклами
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження соціально-етичних аспектів української реклами
|
|
Creator |
Трач, О.
|
|
Contributor |
Національний університет «Львівська політехніка»
|
|
Subject |
621.326
|
|
Date |
2016-02-20T16:38:36Z
2016-02-20T16:38:36Z 2010-04-22 2010-04-22 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Трач О. Дослідження соціально-етичних аспектів української реклами / Трач О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 298. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11920 Trach O. (2010) Doslidzhennia sotsialno-etychnykh aspektiv ukrainskoi reklamy. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 298 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" http://zakon.rada.gov.ua 1. Закон України «Про рекламу» від 03.07.96, ВВР, 1996, N 39, http://zakon.rada.gov.ua. 2. Котлер Ф., Келлер К.Л., Павленко А.Ф. Маркетинговий менеджмент; К: “Хімджест”, 2008 - 720 с. 1. Zakon Ukrainy "Pro reklamu" vid 03.07.96, VVR, 1996, N 39, http://zakon.rada.gov.ua. 2. Kotler F., Keller K.L., Pavlenko A.F. Marketynhovyi menedzhment; K: "Khimdzhest", 2008 - 720 p. |
|
Format |
298
|
|
Coverage |
22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|