Запис Детальніше

Екологічний маркетинг як функція управління

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг як функція управління
 
Creator Угрин, Б.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-20T16:38:43Z
2016-02-20T16:38:43Z
2010-04-22
2010-04-22
 
Type Article
 
Identifier Угрин Б. Екологічний маркетинг як функція управління / Угрин Б. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 299. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11921
Uhrin B. (2010) Ekolohichnyi marketynh yak funktsiia upravlinnia. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 299 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
 
Format 299
 
Coverage 22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU