Особливості формування маркетингових стратегій підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування маркетингових стратегій підприємства
|
|
Creator |
Чернецька, М.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
658.7
|
|
Date |
2016-02-20T16:41:11Z
2016-02-20T16:41:11Z 2010-04-22 2010-04-22 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чернецька М. Особливості формування маркетингових стратегій підприємства / Чернецька М. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 319. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11941 Chernetska M. (2010) Osoblyvosti formuvannia marketynhovykh stratehii pidpryiemstva. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 319 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" |
|
Format |
319
|
|
Coverage |
22-23 квітня 2010 року
Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|