Запис Детальніше

Реклама, як засіб створення іміджу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама, як засіб створення іміджу
 
Creator Шпилик, С.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-20T17:39:21Z
2016-02-20T17:39:21Z
2010-10-27
2010-10-27
 
Type Article
 
Identifier Шпилик С. Реклама, як засіб створення іміджу / С. Шпилик // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11996
Shpilik S. (2010) Reklama, yak zasib stvorennia imidzhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 26 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
 
Format 26
 
Coverage 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU