|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Реклама, як засіб створення іміджу
|
|
Creator |
Шпилик, С.
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2016-02-20T17:39:21Z
2016-02-20T17:39:21Z
2010-10-27
2010-10-27
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шпилик С. Реклама, як засіб створення іміджу / С. Шпилик // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11996
Shpilik S. (2010) Reklama, yak zasib stvorennia imidzhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 26 [in Ukrainian].
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
|
|
Format |
26
|
|
Coverage |
27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
|
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU
|
|