Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
|
|
Creator |
Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна Голда, Надія Михайлівна Загородна, Ольга Михайлівна Краузе, Ольга Ігорівна Фалович, Володимир Андрійович Шульгіна, Людмила Михайлівна Бица, Володимир Йосифович Івашків, Ірина Романівна Оксентюк, Роман Андрійович Піняк, Ірина Любомирівна Рожко, Наталія Ярославівна Якимишин, Лілія Ярославівна Борисова, Тетяна Михайлівна Оксентюк, Богдана Андріївна Міщук, Оксана Іванівна Семенюк, Світлана Богданівна Серединська, Віра Миколаївна Шпилик, Світлана Василівна |
|
Subject |
658.016
65.9(4Укр)291ю31 |
|
Description |
Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги на ринках України. Розглянуто підходи до маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги, питання стратегічного управління розвитком підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання маркетингових інноваційних технологій. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції. |
|
Date |
2016-02-24T11:29:23Z
2016-02-24T11:29:23Z 2013-04-15 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та
послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича –
Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2014. – 359 с.ISBN 978-966-305-052-2
978-966-305-055-3 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Колектив авторів, 2014 р., ТНТУ ім І. Пулюя
|
|