Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Голда, Надія Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Фалович, Володимир Андрійович
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Бица, Володимир Йосифович
Івашків, Ірина Романівна
Оксентюк, Роман Андрійович
Піняк, Ірина Любомирівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Борисова, Тетяна Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Серединська, Віра Миколаївна
Шпилик, Світлана Василівна
 
Subject 658.016
65.9(4Укр)291ю31
 
Description Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з
проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію
формування попиту на товари і послуги на ринках України.
Розглянуто підходи до маркетингового інструментарію формування
попиту на товари і послуги, питання стратегічного управління розвитком
підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання маркетингових
інноваційних технологій.
Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів,
економістів та бізнесменів.
Матеріал друкується в авторській редакції.
 
Date 2016-02-24T11:29:23Z
2016-02-24T11:29:23Z
2013-04-15
 
Type Book
 
Identifier Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2014. – 359 с.ISBN 978-966-305-052-2
978-966-305-055-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12262
 
Language uk
 
Rights © Колектив авторів, 2014 р., ТНТУ ім І. Пулюя