Запис Детальніше

Сутність та класифікація маркетингових інновацій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та класифікація маркетингових інновацій
Essence and classification of marketing innovations
 
Creator Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, Tetyana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-24T14:09:40Z
2016-02-24T14:09:40Z
2010-12-21
2010-12-21
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. М. Сутність та класифікація маркетингових інновацій / Тетяна Борисова // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 21-22 грудня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — С. 135. — (Секція: Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12393
Borisova T. (2010) Sutnist ta klasyfikatsiia marketynhovykh innovatsii [Essence and classification of marketing innovations]. Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 21-22 December 2010), pp. 135 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
 
Format 135
 
Coverage 21-22 грудня 2010 року
21-22 December 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU