Сутність та класифікація маркетингових інновацій
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та класифікація маркетингових інновацій
Essence and classification of marketing innovations |
|
Creator |
Борисова, Тетяна Михайлівна
Borisova, Tetyana |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
339.138
|
|
Date |
2016-02-24T14:09:40Z
2016-02-24T14:09:40Z 2010-12-21 2010-12-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисова Т. М. Сутність та класифікація маркетингових інновацій / Тетяна Борисова // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 21-22 грудня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — С. 135. — (Секція: Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12393 Borisova T. (2010) Sutnist ta klasyfikatsiia marketynhovykh innovatsii [Essence and classification of marketing innovations]. Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 21-22 December 2010), pp. 135 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" |
|
Format |
135
|
|
Coverage |
21-22 грудня 2010 року
21-22 December 2010 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|