Запис Детальніше

Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства
Marketing innovation as a condition of competitiveness of products company
 
Creator Плешаков, Андрій
Pleshakov, Andriy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-24T14:12:24Z
2016-02-24T14:12:24Z
2010-12-21
2010-12-21
 
Type Article
 
Identifier Плешаков А. Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства / Андрій Плешаков // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 21-22 грудня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — С. 155. — (Секція: Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12413
Pleshakov A. (2010) Marketynh innovatsii yak umova zabezpechennia konkurentospromozhnosti produktsii pidpryiemstva [Marketing innovation as a condition of competitiveness of products company]. Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 21-22 December 2010), pp. 155 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Abstracts of International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"
 
Format 155
 
Coverage 21-22 грудня 2010 року
21-22 December 2010
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU