Запис Детальніше

Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством
Essence of marketing communications sector and its role in the management now
 
Creator Гакало, О.
Gakalo, O. G.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетинг
маркетингові комунікації
підприємство
споживач
marketing
marketing communications
enterprise
consumer
339.13
 
Date 2016-02-26T13:47:46Z
2016-02-26T13:47:46Z
2015-04-23-24
2015-04-23
 
Type Article
 
Identifier Гакало О. Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством / Гакало О. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 10. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12453
Gakalo O. G. (2015) Sutnist kompleksu marketynhovykh komunikatsii ta yoho rol v systemi upravlinnia pidpryiemstvom [Essence of marketing communications sector and its role in the management now]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2015), vol. 2, pp. 10 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
 
Format 10
 
Coverage 23-24 квітня 2015 року
23-24 April 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU