Запис Детальніше

Використання SWOT–аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання SWOT–аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства
Using SWOT-analysis in process development marketing strategy enterprise
 
Creator Баландюк, В.
Balandjuk, V.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетингова стратегія
аналіз
marketing Strategy
analysis
658
330.131
 
Date 2016-02-26T13:49:34Z
2016-02-26T13:49:34Z
2015-04-23-24
2015-04-23
 
Type Article
 
Identifier Баландюк В. Використання SWOT–аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємства / Баландюк В. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 34. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12468
Balandjuk V. (2015) Vykorystannia SWOT–analizu v protsesi rozrobky marketynhovoi stratehii pidpryiemstva [Using SWOT-analysis in process development marketing strategy enterprise]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2015), vol. 2, pp. 34 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
 
Format 34
 
Coverage 23-24 квітня 2015 року
23-24 April 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU