Важливість маркетингового аудиту
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Важливість маркетингового аудиту
Importance of marketing audit |
|
Creator |
Голубович, Ю.
Golubovich, Y. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University |
|
Subject |
маркетинг
аудит оцінка marketing audit evaluation 621.326 |
|
Date |
2016-02-26T13:54:55Z
2016-02-26T13:54:55Z 2015-04-23-24 2015-04-23 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голубович Ю. Важливість маркетингового аудиту / Голубович Ю. // Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 23-24 квітня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 102. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12512 Golubovich Y. (2015) Vazhlyvist marketynhovoho audytu [Importance of marketing audit]. Materialy Ⅷ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 23-24 April 2015), vol. 2, pp. 102 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅷ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
|
|
Format |
102
|
|
Coverage |
23-24 квітня 2015 року
23-24 April 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|