Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Мариненко, Наталія Юріївна
Міщук, Оксана Іванівна
Голда, Надія Михайлівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Химич, Ірина Григорівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Дмитрів, Дмитро Володимирович
Рогатинська, Олена Михайлівна
Загородна, Ольга Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Меленчук, Юлія Тарасівна
Мишковець, Ірина Петрівна
Серединська, Віра Михайлівна
Спільник, Ірина
Фалович, Володимир Андрійович
Шпилик, Олександра Богданівна
Шпилик, Світлана Василівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Семенюк, Світлана Богданівна
 
Subject 39.13
658.6
30.609
 
Description Розглянуто сучасну парадигму маркетингу: нові інструменти та технології, приділено увагу питанням управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки. Об’єктами особливої уваги є питання маркетингових аспектів управління сферою освіти.
 
Date 2016-02-29T10:18:06Z
2016-02-29T10:18:06Z
2016-02-29T10:18:06Z
 
Type Book
 
Identifier Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 244 с. ІSBN 978-966-07-2937-7
978-966-07-2937-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13065
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016