Інформація в системі маркетингового управління підприємством
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформація в системі маркетингового управління підприємством
Information in the system of marketing management of enterprise |
|
Creator |
Оксентюк, Богдана Андріївна
Фроленко, Ольга Михайлівна Oksentyuk, Bogdana Frolenko, Olga |
|
Subject |
маркетинг
інформація маркетингова інформація маркетингове управління невизначеність інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу marketing information marketing information marketing management uncertainty information and analytical support of marketing 338.242.2 669.013 |
|
Description |
Розкрито сутність маркетингової інформації, доведено важливість пошуку достовірної й точної інформації та її значення в системі маркетингового управління підприємством, подано класифікацію маркетингової інформації та дано її коротку характеристику. Висвітлено цінність маркетингової інформації як такої, яка створює передумови для здобуття конкурентних переваг, допомагає знизити рівень комерційного ризику, визначити й урахувати зміни в навколишньому бізнес-середовищі. Виділено чинники впливу на інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу та ряд функцій, які покликана виконувати маркетингова інформація як стратегічний ресурс. В умовах сучасної невизначеності ринкового середовища та підвищення ефективності стратегічного управління для підприємства сформовано низку основних напрямків дослідження.
The essence of marketing information was developed, the importance of finding reliable and accurate information and its significance in the system of marketing management was proved, the classification of marketing information was given and its brief description was presented. The value of marketing information as such, which creates prerequisites for gaining competitive advantages, helps to reduce the level of commercial risk to define and take account of changes in the business environment, was elucidated. The factors of influence on the information and analytical support of marketing and a number of features that the marketing information as a strategic resource aims to perform, were highlighted. In conditions of current uncertainty of the market environment and increase of the efficiency of strategic management, a number of main areas of research is formed for the enterprise. |
|
Date |
2016-03-01T09:41:06Z
2016-03-01T09:41:06Z 2015-11-25 2015-11-25 2015-11-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оксентюк Б. А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).
2409-8892 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13095 Oksentyuk B., Frolenko O. (2015) Informatsiia v systemi marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstvom [Information in the system of marketing management of enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 198-204 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University 1. Балабанова, Л.В. SWОТ-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навчальний посібник [Текст] / Л.В. Балабанова. – К.: Знання, 2005. – 301 с. 2. Крикавський, Є.В. Промисловий маркетинг: підручник [Текст] / Є.В. Крикавський, Н.І. Чухрай. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с. 3. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Текст] / В.А. Полторак. – К.: Центер навчальної літератури, 2003. – 387 с. 4. Армстронг, Г. Маркетинг. Загальний курс [Текст] / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Вільямс, 2001. – 608 с. 5. Мхитарян, С.В. Маркетингова информационная система [Текст] / С.В. Мхитарян. – М.: Эксмо, 2006. – 336 с. 6. Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг: навчальний посібник [Текст] / Л.Ф. Єжова. – К.: КНЕУ, 2002. –360 с. 7. Ибрагимова, Р.С. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р.С. Ибрагимова // Маркетинг. – 2004. – № 4. – С. 35 – 45. 1. Balabanova, L.V. SWOT-analiz – osnova formuvannia marketynhovykh stratehii: navchalnyi posibnyk [Text], L.V. Balabanova, K., Znannia, 2005, 301 p. 2. Krykavskyi, Ye.V. Promyslovyi marketynh: pidruchnyk [Text], Ye.V. Krykavskyi, N.I. Chukhrai. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2004, 472 p. 3. Poltorak, V.A. Marketynhovi doslidzhennia: navchalnyi posibnyk [Text], V.A. Poltorak, K., Tsenter navchalnoi literatury, 2003, 387 p. 4. Armstronh, H. Marketynh. Zahalnyi kurs [Text], H. Armstronh, F. Kotler, M., Viliams, 2001, 608 p. 5. Mkhitarian, S.V. Marketinhova informatsionnaia sistema [Text], S.V. Mkhitarian, M., Eksmo, 2006, 336 p. 6. Yezhova, L.F. Informatsiinyi marketynh: navchalnyi posibnyk [Text], L.F. Yezhova, K., KNEU, 2002. –360 p. 7. Ibrahimova, R.S. Marketinhovyi analiz razvitiia predpriiatiia: hlobalnyi podkhod [Text], R.S. Ibrahimova, Marketinh, 2004, No 4, P. 35 – 45. |
|
Rights |
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
|
|
Format |
198-204
|
|
Coverage |
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|