Запис Детальніше

Суть та функції реклами

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суть та функції реклами
Essence and functions of advertising
 
Creator Головата, О.
Holovata, O.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject реклама
маркетинг
конкуренція
advertising
marketing
competition
338.45
 
Date 2016-03-06T08:26:14Z
2016-03-06T08:26:14Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Головата О. Суть та функції реклами / О. Головата // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 37. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13162
Holovata O. (2014) Sut ta funktsii reklamy [Essence and functions of advertising]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 37 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 37
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU