Запис Детальніше

Сутність товарної політики маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність товарної політики маркетингу
Essence of commodity politics of marketing
 
Creator Довгошия, І.
Dovhoshyia, I.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject товарна політика маркетингу
конкурентоздатність
інноваційні процеси
commodity politics of marketing
competitiveness
innovative processes
339.9
 
Date 2016-03-06T08:28:16Z
2016-03-06T08:28:16Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Довгошия І. Сутність товарної політики маркетингу / І. Довгошия // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 54. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13178
Dovhoshyia I. (2014) Sutnist tovarnoi polityky marketynhu [Essence of commodity politics of marketing]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 54 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 54
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU