Запис Детальніше

Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємства
Development and implementation of marketing strategy as a tool for economic growth enterprise
 
Creator Єлісєєва, Л.
Yeliseeva, L.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетингова стратегія
економічне зростання
marketing strategy
economic growth
339.138
 
Date 2016-03-06T08:29:03Z
2016-03-06T08:29:03Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Єлісєєва Л. Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємства / Л. Єлісєєва // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 60. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13184
Yeliseeva L. (2014) Rozrobka ta vprovadzhennia marketynhovoi stratehii yak zasib ekonomichnoho zrostannia pidpryiemstva [Development and implementation of marketing strategy as a tool for economic growth enterprise]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 60 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 60
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU