Запис Детальніше

Завдання та функції управління маркетингом на підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Завдання та функції управління маркетингом на підприємстві
Objectives and functions of marketing management on the enterprises
 
Creator Жовнір, З.
Zhovnir, Z.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject підприємство
маркетинг
управління
business
marketing
management
339.13
 
Date 2016-03-06T08:29:10Z
2016-03-06T08:29:10Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Жовнір З. Завдання та функції управління маркетингом на підприємстві / З. Жовнір // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 61. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13185
Zhovnir Z. (2014) Zavdannia ta funktsii upravlinnia marketynhom na pidpryiemstvi [Objectives and functions of marketing management on the enterprises]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 61 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 61
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU