Запис Детальніше

Основні завдання маркетингу на підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні завдання маркетингу на підприємстві
The basic target of marketing on enterprise
 
Creator Критюк, У.
Krytyuk, U.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject ринок
маркетинг
маркетингова діяльність підприємства
market
marketing
marketing of the enterprise
339.13
 
Date 2016-03-06T08:31:20Z
2016-03-06T08:31:20Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Критюк У. Основні завдання маркетингу на підприємстві / У. Критюк // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 78. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13202
Krytyuk U. (2014) Osnovni zavdannia marketynhu na pidpryiemstvi [The basic target of marketing on enterprise]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 78 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 78
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU