Запис Детальніше

Основні аспекти управління маркетингом як системою

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні аспекти управління маркетингом як системою
Basic aspects of management marketing as by system
 
Creator Паренна, І.
Parenna, I.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technikal University
 
Subject маркетинг
управління
marketing
management
339.138
 
Date 2016-03-06T08:34:49Z
2016-03-06T08:34:49Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Паренна І. Основні аспекти управління маркетингом як системою / І. Паренна // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 107. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13229
Parenna I. (2014) Osnovni aspekty upravlinnia marketynhom yak systemoiu [Basic aspects of management marketing as by system]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 107 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 107
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU