Основні аспекти управління маркетингом як системою
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні аспекти управління маркетингом як системою
Basic aspects of management marketing as by system |
|
Creator |
Паренна, І.
Parenna, I. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technikal University |
|
Subject |
маркетинг
управління marketing management 339.138 |
|
Date |
2016-03-06T08:34:49Z
2016-03-06T08:34:49Z 2014-04-24 2014-04-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Паренна І. Основні аспекти управління маркетингом як системою / І. Паренна // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 107. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13229 Parenna I. (2014) Osnovni aspekty upravlinnia marketynhom yak systemoiu [Basic aspects of management marketing as by system]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 107 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Rights |
© Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
|
|
Format |
107
|
|
Coverage |
24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|