Запис Детальніше

Оцінка ефективності реклами

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності реклами
The valuation of advertising efficiency
 
Creator Сисак, Ю.
Sisak, Y.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject реклама
ефективність
споживач
advertising
effectiveness
consumer
338.24
 
Date 2016-03-06T08:38:11Z
2016-03-06T08:38:11Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Сисак Ю. Оцінка ефективності реклами / Ю. Сисак // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 134. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13256
Sisak Y. (2014) Otsinka efektyvnosti reklamy [The valuation of advertising efficiency]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 134 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 134
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU