Оцінка ефективності реклами
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності реклами
The valuation of advertising efficiency |
|
Creator |
Сисак, Ю.
Sisak, Y. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University |
|
Subject |
реклама
ефективність споживач advertising effectiveness consumer 338.24 |
|
Date |
2016-03-06T08:38:11Z
2016-03-06T08:38:11Z 2014-04-24 2014-04-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сисак Ю. Оцінка ефективності реклами / Ю. Сисак // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 134. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13256 Sisak Y. (2014) Otsinka efektyvnosti reklamy [The valuation of advertising efficiency]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 134 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
|
|
Rights |
© Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
|
|
Format |
134
|
|
Coverage |
24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|