Запис Детальніше

Принципи організації служби маркетингу на підприємстві

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи організації служби маркетингу на підприємстві
Principles of organizing marketing service on the enterprise
 
Creator Ціх, Г.
Tsih, G.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject маркетинг
управління
організаційна структура підприємства
marketing
management
organizational structure of the company
338.45
 
Date 2016-03-06T08:40:09Z
2016-03-06T08:40:09Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Ціх Г. Принципи організації служби маркетингу на підприємстві / Г. Ціх // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 151. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13272
Tsih G. (2014) Pryntsypy orhanizatsii sluzhby marketynhu na pidpryiemstvi [Principles of organizing marketing service on the enterprise]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 151 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 151
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU