Запис Детальніше

Використання соціальних мереж для просування товарів і послуг

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання соціальних мереж для просування товарів і послуг
Using social networking sites to promote products and services
 
Creator Ященко, М.
Jashchenko, M. V.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
 
Subject брендинг
трафік
branding
traffic
339.13
 
Date 2016-03-06T08:42:02Z
2016-03-06T08:42:02Z
2014-04-24
2014-04-24
 
Type Article
 
Identifier Ященко М. Використання соціальних мереж для просування товарів і послуг / М. Ященко // Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 24-25 квітня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — Том 2. — С. 166. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13287
Jashchenko M. V. (2014) Vykorystannia sotsialnykh merezh dlia prosuvannia tovariv i posluh [Using social networking sites to promote products and services]. Materialy Ⅶ Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 24-25 April 2014), vol. 2, pp. 166 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅶ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
 
Rights © Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 166
 
Coverage 24-25 квітня 2014 року
24-25 April 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU