Запис Детальніше

Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективи

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективи
 
Creator Федорович, Роман Володимирович
Оксентюк, Богдана Андріївна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Рожко, Наталія Ярославівна
Бица, Володимир Йосипович
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Подвірна, Тетяна Михайлівна
Голда, Надія Михайлівна
Міщук, Оксана Іванівна
Шпилик, Світлана Василівна
Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Ковальчук, Людмила
Когут, Уляна
Бакуліна, Наталія
Шпилик, Олександра
Меленчук, Юлія
Панухник, Яна Геннадіївна
 
Subject 658.016
65.9(4Укр)291.31
 
Description Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення та адаптації маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги в умовах глобалізації економіки.
Розглянуто маркетинговий інструментарій формування попиту на товари і послуги, приділено увагу питанням стратегічного управління розвитком підприємств. Об’єктами особливої уваги стали питання щодо сучасних тенденцій використання маркетингу як концепції управління.
Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів.
 
Date 2016-03-09T12:09:02Z
2016-03-09T12:09:02Z
2016-03-09T12:09:02Z
 
Type Book
 
Identifier Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – 411 с.
978-966-305-055-3
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13356
 
Language uk
 
Rights © Колектив авторів, 2015.
© ТНТУ ім. І. Пулюя, верстка, 2015.